Neem contact met ons op via de website.
Veelgestelde vragen Good4fun
Bekijk hier de aan ons veelgestelde vragen.
Algemeen
Good4fun is in Nederland op het gebied van fun de leukste giftcard.
Wij willen iedereen een leuke ervaring / dienst / product aanbieden, dit van aankoop tot aan ontvangst en van ontvangst tot aan besteding.
Giftcards
Een Good4fun giftcard is makkelijk in gebruik en met de magneetstrip kunt u bij de aangesloten winkels via de betaalterminal gemakkelijk betalen.
Daarnaast kan ook op de webshop betaald worden d.m.v. het kaartnummer en de internetcode die op de achterzijde van de kaart staat vermeld.
Geldigheid giftcard
De Good4fun giftcard en de online vouchers zijn onbeperkt geldig* als je de volgende stappen volgt:
De Good4fun giftcard is 3 jaar geldig en de vouchers voor uitstapjes zijn 2 jaar geldig.
Maar voor de vervaldatum kan je deze zelf verlengen, simpel door middel van een nieuwe giftcard of voucher online te bestellen.
Je hebt dan weer 3 jaar extra voor de Good4fun giftcard of 2 jaar extra voor de vouchers voor uitstapjes.
* Bij de vouchers voor uistapjes kan het zijn dat er een prijsstijging is geweest, je kan deze dan makkelijk bijbetalen via de betaalmogelijkheden.
Je moet de verlenging wel voor de vervaldatum zelf doen. Een eenmaal verlopen bon kan niet meer verlengd worden.
Vouchers
De voucher zonder datum hoeft pas geactiveerd / verzilverd te worden wanneer er een datum wordt gekozen.
Dit kan gedaan worden door de persoon die de voucher in bezit heeft.
Voor activering / inzilvering heb je het bonnummer nodig en de pincode, deze staan vermeld op de voucher.
Je kunt de voucher alleen verzilveren zoals vermeld op de voucher, dit is om je voucher te beschermen tegen fraude.
Omruilen giftcard
Je kan je giftcard of online voucher makkelijk en gratis omruilen.
Ga naar de nieuwe giftcard of online voucher welke je wil en bestel deze, je rekent gewoon af met je giftcard of online voucher.
Is de nieuwe giftcard of online voucher duurder? Betaal dan via de betaalmogelijkheden bij.
Bestellen en betalen
Op werkdagen vóór 17.00 uur besteld en betaald = dezelfde dag aan de postbezorger aangeboden. Onze bestellingen worden met PostNL verzonden. PostNL bezorgt van maandag tot en met vrijdag, meestal binnen 24 uur. Helaas kunnen wij geen garanties afgeven over de levertijd van de bezorgers.
Alle pakketten worden verzonden met handtekening voor ontvangst. Er dient altijd iemand aanwezig te zijn om voor het pakket te tekenen.Ben je niet thuis als we je pakket komen bezorgen? Of heb je de bezorger gemist? Bekijk dan op de website PostNL wat je kunt doen.
Ja, dat kan. In de winkelmand zie je de verschillende kaarten en bestelde verpakkingen terug.
Klachten en garantie
Ben je niet tevreden over de Good4fun giftcard of onze dienstverlening?
Laat het ons weten.
We zullen ons best doen jouw klacht
zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen.
Je kunt de klacht schriftelijk indienen per e-mail naar info@good4fun.nl of per post versturen naar:
Good4fun
Klantenservice
Olympiaweg 28a
3077 AL Rotterdam
Bekijk onze Algemene voorwaarden en onze Gebruikersvoorwaarden
Tegoed
Een eventueel restsaldo blijft op je giftcard staan en deze kan je weer besteden bij onze bestedingsmogelijkheden.