Zoeken Zoeken
0
Mijn winkelmandje
Er zit helemaal niks in jouw winkelmandje.
Vragen of hulp nodig bij je bestelling?
Neem contact met ons op via de website.
  • Makkelijk en gratis omruilen
  • Online en fysiek te besteden
  • Talloze bestedingsmogelijkheden
  • Direct in mailbox
  • Onbeperkt geldig, zelf te verlengen*

Veelgestelde vragen Good4fun

Bekijk hier de aan ons veelgestelde vragen.

Algemeen

Wie zijn Good4fun

Good4fun is in Nederland op het gebied van fun de leukste giftcard.
Wij willen iedereen een leuke ervaring / dienst / product aanbieden, dit van aankoop tot aan ontvangst en van ontvangst tot aan besteding.

 

Giftcards

Ik heb een Good4fun Card gekregen. Wat kan ik ermee doen?
Check je saldo op onze saldochecker en shop vervolgens bij meer dan tal van dagjes weg, restaurants, warenhuizen, wellnesscentra, kledingwinkels, parfumerieën en online shops. Natuurlijk is er ook volop keus in onze eigen webshop waar je kunt profiteren van leuke uitstapjes, partneracties en voordeel.
Hoe werkt een Good4fun giftcard?
Je kunt via de saldochecker het huidige saldo van de kaart zien. Bij de navigatiebutton ‘’waar te besteden’’ staan de deelnemende winkels en webshops vermeld.
Een Good4fun giftcard is makkelijk in gebruik en met de magneetstrip kunt u bij de aangesloten winkels via de betaalterminal gemakkelijk betalen.
Daarnaast kan ook op de webshop betaald worden d.m.v. het kaartnummer en de internetcode die op de achterzijde van de kaart staat vermeld.

Help! Mijn Good4fun giftcard doet het niet!
Je kunt contact opnemen via onze socials of e-mailen naar: Info@good4fun.nl. Wij lossen het probleem voor je op!
Ik heb een Good4fun giftcard van 20 euro en wil iets kopen van 30 euro. Kan dat?
Ja hoor, dat is geen probleem. Je kunt naast de betaling met de giftcard het resterende bedrag bijbetalen.
Hoe kan ik betalen?
Betalen gaat snel, veilig en simpel met iDEAL!
Kan ik met mijn Good4fun giftcard bij bijvoorbeeld een restaurant eten, zonder reservering?
Met de Good4fun giftcard kun je bij meerdere restaurants een hapje eten! Of een reservering noodzakelijk is, is afhankelijk van het restaurant. Wel raden wij aan om van te voren kenbaar te maken dat je met een Good4fun giftcard wilt betalen om teleurstelling te voorkomen.
Worden er verzendkosten in rekening gebracht?

Alle voucher worden per mail verzonden, dit is gratis.

Ook kan er voor worden gekozen dat de Good4fun giftcard of de digitale cadeaubonnen met events per post worden verzonden. 

  • De verzendkosten zijn €3,95
  • Heb je een bestelbedrag van € 500-, of hoger? Dan zijn de verzendkosten gratis.
     
  • Bestellingen van cadeaukaarten worden uit veiligheid geblokkeerd verzonden. Het bedrag zetten wij binnen 24 uur op de cadeaukaart.
Giftcard gekocht en nog geen tegoed op de giftcard

Bestellingen van cadeaukaarten worden uit veiligheid geblokkeerd verzonden. Het bedrag zetten wij binnen 24 uur op de cadeaukaart.

Waarom kan ik met een cadeaukaart bij online betalingen niet meer dan €50,- per cadeaukaart besteden?

Met ingang van 1 juli 2020 is de nieuwe Europese richtlijn tegen witwassen (AMLD5) in werking getreden. Deze wetgeving vereist bij besteding van meer dan €50,- aan Elektronische Geld (EGI) een Know Your Customer (KYC) procedure. Dit betekent dat voor online betalingen een maximale besteding van €50,00 euro per cadeaukaart geldt.

Geldigheid giftcard

Geldigheid giftcard

De Good4fun giftcard en de online vouchers zijn onbeperkt geldig* als je de volgende stappen volgt:

De Good4fun giftcard is 3 jaar geldig en de vouchers voor uitstapjes zijn 2 jaar geldig.

Maar voor de vervaldatum kan je deze zelf verlengen, simpel door middel van een nieuwe giftcard of voucher online te bestellen.
Je hebt dan weer 3 jaar extra voor de Good4fun giftcard of 2 jaar extra voor de vouchers voor uitstapjes.

* Bij de vouchers voor uitstapjes kan het zijn dat er een prijsstijging is geweest, je kan deze dan makkelijk bijbetalen via de betaalmogelijkheden.

Je moet de verlenging wel voor de vervaldatum zelf doen. Een eenmaal verlopen bon kan niet meer verlengd worden. 

Vouchers

Wanneer activeren / verzilveren

De voucher zonder datum hoeft pas geactiveerd / verzilverd te worden wanneer er een datum wordt gekozen.
Dit kan gedaan worden door de persoon die de voucher in bezit heeft.
Voor activering / inzilvering heb je het bonnummer nodig en de pincode, deze staan vermeld op de voucher.

Hoe moet je de voucher activeren / verzilveren?

Je kunt de voucher alleen verzilveren zoals vermeld op de voucher, dit is om je voucher te beschermen tegen fraude.

Annuleren van reservering met datum?
Overeenkomstig de algemene voorwaarden is het onder geen enkele voorwaarden mogelijk te annuleren.

Omruilen giftcard

Hoe kan ik mijn giftcard omruilen?

Je kan je giftcard of online voucher makkelijk en gratis omruilen.

Ga naar de nieuwe giftcard of online voucher welke je wil en bestel deze, je rekent gewoon af met je giftcard of online voucher.

Is de nieuwe giftcard of online voucher duurder? Betaal dan via de betaalmogelijkheden bij.

Bestellen en betalen

Hoe kan ik betalen in de webshop?

Je kan betalen via:

- Je kunt betalen via iDeal. 
Indien je kiest voor iDeal wordt de bestelling direct verwerkt.

- Je kunt betalen via Bankcontact. 
Indien je kiest voor Bakcontact wordt de bestelling direct verwerkt.

- Je kunt betalen via Paypal. 
Indien je kiest voor Paypal wordt de bestelling direct verwerkt.

Tevens kan je betalen met diverse gifcards:
Ga naar product of event welke je wilt op onze website en volg de betaalprocedure, bij de betaling kies je voor Giftcard en vul hier het kaartnummer en pin in.
Blijft er nog een restbedrag over welke je dient te betalen gebruik dan nog een cadeaukaart of betaal via de andere betaalmogelijkheden waaronder bijvoorbeeld Ideal of Paypal.

- Je kunt betalen via onze eigen Good4fun giftcard. 
Indien je kiest voor Good4fun giftcard wordt de bestelling direct verwerkt.

- Je kunt betalen via de VVV Cadeaukaart. 
Indien je kiest voor de VVV Cadeaukaart wordt de bestelling direct verwerkt.

- Je kunt betalen via VVV Lekkerweg. 
Indien je kiest voor VVV Lekkerweg wordt de bestelling direct verwerkt.

- Je kunt betalen via de Yourgiftcard. 
Indien je kiest voor de Yourgiftcard wordt de bestelling direct verwerkt.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Op werkdagen vóór 17.00 uur besteld en betaald = dezelfde dag aan de postbezorger aangeboden. Onze bestellingen worden met PostNL verzonden. PostNL bezorgt van maandag tot en met vrijdag, meestal binnen 24 uur. Helaas kunnen wij geen garanties afgeven over de levertijd van de bezorgers.
Alle pakketten worden verzonden met handtekening voor ontvangst. Er dient altijd iemand aanwezig te zijn om voor het pakket te tekenen.Ben je niet thuis als we je pakket komen bezorgen? Of heb je de bezorger gemist? Bekijk dan op de website PostNL wat je kunt doen.

 

Ik heb de giftcard nú nodig. Kan ik hem vandaag al in huis hebben?
Ja, dat kan. Wij raden aan om de digitale giftcard voucher te nemen, je ontvangt dan een digitale voucher direct in je mailbox.

Kan ik verschillende producten in één bestelling plaatsen?

Ja, dat kan. In de winkelmand zie je de verschillende kaarten en bestelde verpakkingen terug.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Hoe kan dit?

Na het succesvol plaatsen van je bestelling krijg je op je scherm direct een scherm te zien waarop je de onine vouchers kunt downloaden en wordt er binnen een paar minuten automatisch een e-mail verzonden. Indien je deze e-mail niet ontvangt, is de kans groot dat deze in een spambox is terechtgekomen. Controleer ook of je het juiste e-mailadres heeft ingevuld.

Indien bovenstaande niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice via info@good4fun.nl.

Kan ik de waarde van mijn Good4fun cadeaukaart laten uitbetalen?

Dit is mogelijk. Wel worden hier €10,- administratiekosten voor in rekening gebracht. Indien het saldo op de cadeaukaart meer dan €50,- bedraagt dien je je te legitimeren.

Neem contact op met onze klantenservice via info@good4fun.nl.

Kan ik bij Good4fun ook (kerst)geschenken en pakketten bestellen?

Ja, dit kan zeker! Klik  voor cadeaukaarten hier en klik  voor uitstapjes hier voor ons volledige aanbod.

Voor meer informatie over een (kerst)geschenken en pakketten op maat kan je contact opnemen via info@good4fun.nl.

Klachten en garantie

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Ben je niet tevreden over de Good4fun giftcard of onze dienstverlening?
Laat het ons weten.
We zullen ons best doen jouw klacht 
zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen.

Je kunt de klacht schriftelijk indienen per e-mail naar info@good4fun.nl of per post versturen naar:
 

Good4fun
Klantenservice
Olympiaweg 28a
3077 AL  Rotterdam 

 

Hoe werkt de garantie garantieprocedure?
Onze producten vallen onder de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Wat houdt het herroepingsrecht in?
Giftcards van Good4fun zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht. Deze giftcards worden gezien als dienstverlening. Aangezien deze dienst direct, doch uiterlijk binnen 10 werkdagen worden geleverd, kunnen giftcards niet geretourneerd worden.
Waar kan ik de Algemene Voorwaarden en Productvoorwaarden vinden?

Tegoed

Na aankoop een restbedrag wat nu?

Een eventueel restsaldo blijft op je giftcard staan en deze kan je weer besteden bij onze bestedingsmogelijkheden.

Retourneren

Kan ik mijn Good4fun cadeaukaart retourneren?
Reeds aangeschafte cadeaukaarten kunnen niet worden geretourneerd.