Neem contact met ons op via de website.
Veelgestelde vragen Good4fun
Bekijk hier de aan ons veelgestelde vragen.
Algemeen
Good4fun is in Nederland op het gebied van fun de leukste giftcard.
Wij willen iedereen een leuke ervaring / dienst / product aanbieden, dit van aankoop tot aan ontvangst en van ontvangst tot aan besteding.
Giftcards
Een Good4fun giftcard is makkelijk in gebruik en met de magneetstrip kunt u bij de aangesloten winkels via de betaalterminal gemakkelijk betalen.
Daarnaast kan ook op de webshop betaald worden d.m.v. het kaartnummer en de internetcode die op de achterzijde van de kaart staat vermeld.
Alle voucher worden per mail verzonden, dit is gratis.
Ook kan er voor worden gekozen dat de Good4fun giftcard of de digitale cadeaubonnen met events per post worden verzonden.
- De verzendkosten zijn €3,95
- Heb je een bestelbedrag van € 500-, of hoger? Dan zijn de verzendkosten gratis.
- Bestellingen van cadeaukaarten worden uit veiligheid geblokkeerd verzonden. Het bedrag zetten wij binnen 24 uur op de cadeaukaart.
Bestellingen van cadeaukaarten worden uit veiligheid geblokkeerd verzonden. Het bedrag zetten wij binnen 24 uur op de cadeaukaart.
Met ingang van 1 juli 2020 is de nieuwe Europese richtlijn tegen witwassen (AMLD5) in werking getreden. Deze wetgeving vereist bij besteding van meer dan €50,- aan Elektronische Geld (EGI) een Know Your Customer (KYC) procedure. Dit betekent dat voor online betalingen een maximale besteding van €50,00 euro per cadeaukaart geldt.
Good4fun is niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van een cadeaubon.
Geldigheid giftcard
De Good4fun giftcard en de online vouchers zijn onbeperkt geldig* als je de volgende stappen volgt:
De Good4fun giftcard is 3 jaar geldig en de vouchers voor uitstapjes zijn 2 jaar geldig.
Maar voor de vervaldatum kan je deze zelf verlengen, simpel door middel van een nieuwe giftcard of voucher online te bestellen en te betalen met je oude giftcard of voucher.
Je hebt dan weer 3 jaar extra voor de Good4fun giftcard of 2 jaar extra voor de vouchers voor uitstapjes.
* Bij de vouchers voor uitstapjes kan het zijn dat er een prijsstijging is geweest, je kan deze dan makkelijk bijbetalen via de betaalmogelijkheden.
Je moet de verlenging wel voor de vervaldatum zelf doen. Een eenmaal verlopen bon kan niet meer verlengd worden.
Good4fun is niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van een cadeaubon. Dat geldt ook voor verlopen cadeaubonnen die niet meer geldig zijn. Good4fun biedt hierin geen coulance.
Vouchers
De voucher zonder datum hoeft pas geactiveerd / verzilverd te worden wanneer er een datum wordt gekozen.
Dit kan gedaan worden door de persoon die de voucher in bezit heeft.
Voor activering / inzilvering heb je het bonnummer nodig en de pincode, deze staan vermeld op de voucher.
Je kunt de voucher alleen verzilveren zoals vermeld op de voucher, dit is om je voucher te beschermen tegen fraude.
Omruilen giftcard
Je kan je giftcard of online voucher makkelijk en gratis omruilen.
Ga naar de nieuwe giftcard of online voucher welke je wil en bestel deze, je rekent gewoon af met je giftcard of online voucher.
Is de nieuwe giftcard of online voucher duurder? Betaal dan via de betaalmogelijkheden bij.
Bestellen en betalen
Je kan betalen via:
- Je kunt betalen via iDeal.
Indien je kiest voor iDeal wordt de bestelling direct verwerkt.
- Je kunt betalen via Bankcontact.
Indien je kiest voor Bakcontact wordt de bestelling direct verwerkt.
- Je kunt betalen via Paypal.
Indien je kiest voor Paypal wordt de bestelling direct verwerkt.
Tevens kan je betalen met diverse gifcards:
Ga naar product of event welke je wilt op onze website en volg de betaalprocedure, bij de betaling kies je voor Giftcard en vul hier het kaartnummer en pin in.
Blijft er nog een restbedrag over welke je dient te betalen gebruik dan nog een cadeaukaart of betaal via de andere betaalmogelijkheden waaronder bijvoorbeeld Ideal of Paypal.
- Je kunt betalen via onze eigen Good4fun giftcard.
Indien je kiest voor Good4fun giftcard wordt de bestelling direct verwerkt.
- Je kunt betalen via de VVV Cadeaukaart.
Indien je kiest voor de VVV Cadeaukaart wordt de bestelling direct verwerkt.
- Je kunt betalen via VVV Lekkerweg.
Indien je kiest voor VVV Lekkerweg wordt de bestelling direct verwerkt.
- Je kunt betalen via de Yourgiftcard.
Indien je kiest voor de Yourgiftcard wordt de bestelling direct verwerkt.
Op werkdagen vóór 17.00 uur besteld en betaald = dezelfde dag aan de postbezorger aangeboden. Onze bestellingen worden met PostNL verzonden. PostNL bezorgt van maandag tot en met vrijdag, meestal binnen 24 uur. Helaas kunnen wij geen garanties afgeven over de levertijd van de bezorgers.
Alle pakketten worden verzonden met handtekening voor ontvangst. Er dient altijd iemand aanwezig te zijn om voor het pakket te tekenen.Ben je niet thuis als we je pakket komen bezorgen? Of heb je de bezorger gemist? Bekijk dan op de website PostNL wat je kunt doen.
Ja, dat kan. In de winkelmand zie je de verschillende kaarten en bestelde verpakkingen terug.
Na het succesvol plaatsen van je bestelling krijg je op je scherm direct een scherm te zien waarop je de onine vouchers kunt downloaden en wordt er binnen een paar minuten automatisch een e-mail verzonden. Indien je deze e-mail niet ontvangt, is de kans groot dat deze in een spambox is terechtgekomen. Controleer ook of je het juiste e-mailadres heeft ingevuld.
Indien bovenstaande niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice via info@good4fun.nl.
Dit is mogelijk. Wel worden hier €10,- administratiekosten voor in rekening gebracht. Indien het saldo op de cadeaukaart meer dan €50,- bedraagt dien je je te legitimeren.
Neem contact op met onze klantenservice via info@good4fun.nl.
Ja, dit kan zeker! Klik voor cadeaukaarten hier en klik voor uitstapjes hier voor ons volledige aanbod.
Voor meer informatie over een (kerst)geschenken en pakketten op maat kan je contact opnemen via info@good4fun.nl.
Klachten en garantie
Ben je niet tevreden over de Good4fun giftcard of onze dienstverlening?
Laat het ons weten.
We zullen ons best doen jouw klacht
zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen.
Je kunt de klacht schriftelijk indienen per e-mail naar info@good4fun.nl of per post versturen naar:
Good4fun
Klantenservice
Olympiaweg 28a
3077 AL Rotterdam
Bekijk onze Algemene voorwaarden en onze Gebruikersvoorwaarden
Tegoed
Een eventueel restsaldo blijft op je giftcard staan en deze kan je weer besteden bij onze bestedingsmogelijkheden.