Zoeken Zoeken
0
Mijn winkelmandje
Er zit helemaal niks in jouw winkelmandje.
Vragen of hulp nodig bij je bestelling?
Neem contact met ons op via de website.

Veelgestelde vragen Good4fun

Bekijk hier de aan ons veelgestelde vragen.

Algemeen

Wie zijn Good4fun

Good4fun is in Nederland op het gebied van fun de leukste giftcard.
Wij willen iedereen een leuke ervaring / dienst / product aanbieden, dit van aankoop tot aan ontvangst en van ontvangst tot aan besteding.

 

Giftcards

Ik heb een Good4fun Card gekregen. Wat kan ik ermee doen?
Check je saldo op onze saldochecker en shop vervolgens bij meer dan tal van dagjes weg, restaurants, warenhuizen, wellnesscentra, kledingwinkels, parfumerieën en online shops. Natuurlijk is er ook volop keus in onze eigen webshop waar je kunt profiteren van leuke uitstapjes, partneracties en voordeel.
Hoe werkt een Good4fun giftcard?
Je kunt via de saldochecker het huidige saldo van de kaart zien. Bij de navigatiebutton ‘’waar te besteden’’ staan de deelnemende winkels en webshops vermeld.
Een Good4fun giftcard is makkelijk in gebruik en met de magneetstrip kunt u bij de aangesloten winkels via de betaalterminal gemakkelijk betalen.
Daarnaast kan ook op de webshop betaald worden d.m.v. het kaartnummer en de internetcode die op de achterzijde van de kaart staat vermeld.

Help! Mijn Good4fun giftcard doet het niet!
Je kunt contact opnemen via onze socials of e-mailen naar: Info@good4fun.nl. Wij lossen het probleem voor je op!
Ik heb een Good4fun giftcard van 20 euro en wil iets kopen van 30 euro. Kan dat?
Ja hoor, dat is geen probleem. Je kunt naast de betaling met de giftcard het resterende bedrag bijbetalen.
Worden er verzendkosten berekend?
Verzendkosten worden in rekening gebracht.
Hoe kan ik betalen?
Betalen gaat snel, veilig en simpel met iDEAL!
Kan ik met mijn Good4fun giftcard bij bijvoorbeeld een restaurant eten, zonder reservering?
Met de Good4fun giftcard kun je bij meerdere restaurants een hapje eten! Of een reservering noodzakelijk is, is afhankelijk van het restaurant. Wel raden wij aan om van te voren kenbaar te maken dat je met een Good4fun giftcard wilt betalen om teleurstelling te voorkomen.

Vouchers

Wanneer activeren / verzilveren

De voucher zonder datum hoeft pas geactiveerd / verzilverd te worden wanneer er een datum wordt gekozen.
Dit kan gedaan worden door de persoon die de voucher in bezit heeft.
Voor activering / inzilvering heb je het bonnummer nodig en de pincode, deze staan vermeld op de voucher.

Hoe moet je de vpucher activeren / verzilveren?

Je kunt de voucher alleen verzilveren zoals vermeld op de voucher, dit is om je voucher te beschermen tegen fraude.

Annuleren van reservering met datum?
Overeenkomstig de algemene voorwaarden is het onder geen enkele voorwaarden mogelijk te annuleren.

Bestellen en betalen

Hoe kan ik betalen in de webshop?
Je kunt betalen via iDeal. 
Indien je kiest voor iDeal wordt de bestelling direct verwerkt.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Op werkdagen vóór 17.00 uur besteld en betaald = dezelfde dag aan de postbezorger aangeboden. Onze bestellingen worden met PostNL verzonden. PostNL bezorgt van maandag tot en met vrijdag, meestal binnen 24 uur. Helaas kunnen wij geen garanties afgeven over de levertijd van de bezorgers.
Alle pakketten worden verzonden met handtekening voor ontvangst. Er dient altijd iemand aanwezig te zijn om voor het pakket te tekenen.Ben je niet thuis als we je pakket komen bezorgen? Of heb je de bezorger gemist? Bekijk dan op de website PostNL wat je kunt doen.

 

Ik heb de giftcard nú nodig. Kan ik hem vandaag al in huis hebben?
Ja, dat kan. Wij raden aan om de digitale giftcard voucher te nemen, je ontvangt dan een digitale voucher direct in je mailbox.

Kan ik verschillende producten in één bestelling plaatsen?

Ja, dat kan. In de winkelmand zie je de verschillende kaarten en bestelde verpakkingen terug.

Geldigheid giftcard

Hoe lang is de Good4fun giftcard geldig

De Good4fun giftcard is 3 jaar geldig.

Klachten en garantie

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Ben je niet tevreden over de Good4fun giftcard of onze dienstverlening?
Laat het ons weten.
We zullen ons best doen jouw klacht 
zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen.

Je kunt de klacht schriftelijk indienen per e-mail naar info@good4fun.nl of per post versturen naar:
 

Good4fun
Klantenservice
Olympiaweg 28a
3077 AL  Rotterdam 

 

Hoe werkt de garantie garantieprocedure?
Onze producten vallen onder de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Wat houdt het herroepingsrecht in?
Giftcards van Good4fun zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht. Deze giftcards worden gezien als dienstverlening. Aangezien deze dienst direct, doch uiterlijk binnen 10 werkdagen worden geleverd, kunnen giftcards niet geretourneerd worden.
Waar kan ik de Algemene Voorwaarden en Productvoorwaarden vinden?

Tegoed

Na aankoop een restbedrag wat nu?

Een eventueel restsaldo blijft op je giftcard staan en deze kan je weer besteden bij onze bestedingsmogelijkheden.